| |||||||
| Register | Blogs | FAQ | De leden maken van een lijst | Tijdschema | De wetenschap groepeert Nieuw! | Arcade | Zoek | De Posten van vandaag | Gelezen de Forums van het teken |
| Sds-PAGINA de sds-PAGINA van het Forum van de Elektroforese van het Gel Forum en het Forum van de Elektroforese van het Gel. Bespreek het runnen van agarose gelen, sds-paginagelen, en andere gelen met inbegrip van het rangschikken, gradiënt of tricine. |
sds Video's | |||||
· · · in werking stellen-een-sds-pagina-gel Video |
· · · sds-pagina-gel-elektroforese-tijd-tijdspanne Video |
· · · lading-sds-pagina-gel Video | |||
|
![]() |
| | LinkBack | De Hulpmiddelen van de draad | De Wijzen van de vertoning |
| |||||
| ik haat kokend mijn steekproeven aangezien ik complexen van proteïnen krijg die dichtbij de bovenkant van de gelen lopen. ook als u specifieke kleurstoffen/sondes enz. gebruikt wilt u vastgehaakt aan de proteïne, het koken zijn het doden/de slagen van deze kerels ..... daar om het even welke manier uw steekproeven vóór sdspagina niet om te koken? |
| | ||||
| ||||
| |
![]() |
| De Hulpmiddelen van de draad | |
| De Wijzen van de vertoning | |
|
|
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | De Aanzet van de draad | Forum | Antwoorden | Laatste Post |
| Middel: Massa op spectrometrie-Gebaseerde Methodes van Analyse Proteome | danfive | Eiwit Wetenschap | 0 | 08:03 van 06-02-2008 PM |
| PCR op „vuile“ steekproeven | ElenaKoulich | PCR - het Forum van de Kettingreactie van de Polymerase | 7 | 05-25-2008 12:19 AM |