Μειωμένος κίνδυνος εμφάνισης καρκίνου Colorectral με τη θεραπεία ορμονών
Μειωμένος κίνδυνος εμφάνισης καρκίνου Colorectral με τη θεραπεία ορμονών
Ο συνδυασμός οιστρογόνου συν την προγεστερόνη, που οι γυναίκες σταμάτησαν στις αγέλες μετά από τις ειδήσεις ότι μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο καρκίνου του μαστού τους, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο του ορθού και του κόλου καρκίνου τους, σύμφωνα με μια έκθεση που δημοσιεύεται στο τεύχος Ιανουαρίου της επιδημιολογίας καρκίνου, Biomarkers και την πρόληψη, ένα περιοδικό της αμερικανικής ένωσης για την έρευνα καρκίνου.
«Έναντι των γυναικών που δεν είχαν πάρει ποτέ αυτές τις ορμόνες, η χρήση του οιστρογόνου συν την προγεστερόνη συνδέθηκε με έναν μειωμένο κίνδυνο του ορθού και του κόλου καρκίνου,» η εν λόγω Jill Ρ. Johnson, ΜΊΛΙΑ/ΏΡΑ, ένας διδακτορικός σπουδαστής στο πανεπιστήμιο του σχολείου Μινεσότας της δημόσιας υγείας.
Η μείωση μεγαλύτερου κινδύνου, περίπου 45 τοις εκατό, είδε μεταξύ των γυναικών που είχαν ολοκληρώσει τη χρήση του οιστρογόνου συν τα έτη προγεστερονών πέντε ή περισσότερη προηγουμένως.
Το Johnson και οι συνάδελφοί της εξήγαγαν τα στοιχεία από 56.733 μετεμμηνοπαυστικές γυναίκες που συμμετείχαν στην ακόλουθη μελέτη προγράμματος επίδειξης ανίχνευσης καρκίνου του μαστού. Η χρήση θεραπείας ορμονών και άλλοι παράγοντες κινδύνου εξακριβώθηκαν μέσω των τηλεφωνικών συνεντεύξεων και ταχυδρόμησαν τα ερωτηματολόγια μεταξύ 1979 και 1998. Κατά τη διάρκεια μέσων 15 ετών συνέχισης, Johnson και οι συνάδελφοι προσδιόρισαν 960 καινούργιες περιπτώσεις του του ορθού και του κόλου καρκίνου σε αυτόν τον πληθυσμό.
Οποιαδήποτε χρήση της θεραπείας οιστρογόνου συνδέθηκε με έναν 17 μειωμένο τοις εκατό κίνδυνο στον του ορθού και του κόλου καρκίνο. Μεταξύ εκείνων που χρησιμοποίησαν το οιστρογόνο, οι μεγαλύτερες μειώσεις είδαν μεταξύ εκείνων που ήταν παρόντες χρήστες (25 τοις εκατό μείωσαν τον κίνδυνο) και χρήστες δέκα ή περισσότερης "διάρκεια" ετών (26 τοις εκατό μείωσαν τον κίνδυνο).
Οι ερευνητές βρήκαν επίσης έναν 22 μειωμένο τοις εκατό κίνδυνο μεταξύ εκείνων που είχαν χρησιμοποιήσει πάντα το οιστρογόνο συν την προγεστερόνη σε σχέση με. Βρήκαν περαιτέρω μια μείωση 36 τοις εκατό του κινδύνου μεταξύ εκείνων που είχαν χρησιμοποιήσει την προγεστερόνη διαδοχικά ή λιγότερο από 15 ημέρες το μήνα. Οι προηγούμενοι χρήστες του οιστρογόνου συν την προγεστερόνη, που είχε σταματήσει τουλάχιστον πέντε έτη πριν, είχαν μια μείωση κινδύνου 45 τοις εκατό.
Αν και η μελέτη Johnson δεν είχε ως σκοπό να εξετάσει τους βιολογικούς μηχανισμούς για την προστατευτική επίδραση της θεραπείας οιστρογόνου, είπε ότι η προηγούμενη έρευνα έχει προτείνει ότι οι ορμόνες μπορούν να διαδραματίσουν έναν ρόλο στα μειωμένος επίπεδα ινσουλίνη-όπως παραγόντων αύξησης, με αυτόν τον τρόπο μειώνοντας τον κίνδυνο. «Ο βιολογικός μηχανισμός θα πρέπει να εξερευνηθεί στις περαιτέρω μελέτες,» εν λόγω Johnson.
- Το Γ βιταμινών και το Ε και η βήτα-καροτίνη αποτυγχάνουν να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου
- Η κυητική υπέρταση προστατεύει από τον ορχικό καρκίνο
- Το εμβόλιο HPV μειώνει τα αρνητικά Pap αποτελέσματα
- Εμβόλια για τον προστατικό καρκίνο αποτελεσματικό με τη θεραπεία ορμονών
- Στατικά κορίτσια γυμνασίου στο σημαντικό κίνδυνο για την οστεοπόρωση
Αφήστε μια απάντηση